Wednesday, November 7, 2007

Hanya Kau Yang Mampu

single ke dua Aizat telah pun siap dan akan diedarkan ke stesyen-stesyen radio tidak lama lagi.. Single yang bertajuk "Hanya Kau Yang Mampu" adalah hasil ciptaan Taufik, komposer yang sama mencipta lagu "Sahabat".. tetapi susunan musik kali ini telah dilakukan oleh Sham Kamikaze yang juga bertindak sebagai produser..

lagu "Hanya Kau Yang Mampu" boleh dikatakan merupakan sequel kepada lagu "Sahabat".. jika diamati liriknya betul2, terdapat continuity jalan cerita di dalamnya..

Dengarkanlah lagu "Hanya Kau Yang Mampu" oleh Aizat AF5..




Lirik "Hanya Kau Yang Mampu"

Ku cuba redakan relung hati,
Bayangmu yang berlalu pergi,
Terlukis di dalam kenangan,
Bebas bermain di hatiku..

Cerita tentang masa lalu,
Cerita tentang kau dan aku,
Kini tinggal hanya kenangan,
Kau abadi di dalam hatiku..

Harusnya takkan ku biarkan kau pergi,
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati,
Derita yang mendera kapan akan berakhir,
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku

Cerita tentang masa lalu,
Cerita tentang kau dan aku,
Kini tinggal hanya kenangan,
Kau abadi di dalam hatiku..

Harusnya takkan ku biarkan kau pergi,
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati,
Derita yang mendera kapan akan berakhir,
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku

Aku cinta ooohhh..
Aku cinta oooo...

12 comments:

Anonymous said...

congratulation aizat! 2nd single ni best sgt. all the best bro.

Anonymous said...

Hanya Kau Yang Mampu is a very beautiful song. In future, try not to use the word 'mati' in any of the lyrics coz it is a negative sign which shows weakness, and not nice to be repeated by young fans. Tidak digalakkan dalam agama menderita sampai ingin mati. Try more positive words. Otherwise this song is GREAT!!! CONGRATS!!!

Anonymous said...

congrate.. bila album single ni nak kuar..??

Anonymous said...

caiyokkk la aizatt!!!
best giler lagu nihh...
all d'best 2 u...

Anonymous said...

mmg best lagu nie n lagu sahabat..
taufik tue komposer dr mana ei?..

Anonymous said...

Hanya Kau Yang MAmpu is my current fav song.Congrats to Taufik, Sham & Aizat.Nice song.

Anonymous said...

nice song...even though dulu aku bukan salah seorang peminat aizat...but after listen to dis song i gonna be one of aizat fans....heheh....dua-dua single aizat ni sedey arrr....paling sedey bila dgr lagu Hanya Kau Yang Mampu ....Lagu Sahabat tu pun sayu je dgr....good job aizat...

Anonymous said...

suke nye... sukenye... sukenye... best giler lagu ni aizat.. congrats ya, da bawakan lagu ni dengan baik sekali..
"...harusnya tak kan ku biarkan kau pergi.. membuatku terpuruk rasa ingin mati.. derita yang mendera kapan akan berakhir.. hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku...."

Wafa Nokman said...

Aizat...I was introduced to this song about a week ago...and I have to give it to you...it's VERY GOOD! Since that performance you made on AF with that song "Perpisahan", I've always looked forward to hear what you've got to offer...and you have definitely succeeded with "Hanya Kau Yang Mampu!" Keep up the good work...and InsyaAllah, God will be with you...

shayisaac said...

First of all congrats sebab terpilih utk masuk ke AF & dah ada materials utk album.

Aku penah listen to several songs yg ko nyanyi, tapi sori bukan aku nak menggantikan juri2 celupar kat AF tu, tapi masa awal2 ko masuk AF dengan skills breathing tu - aku agak salute sebab menjadi. tak berterabur breathing ko. tapi masa aku dengar lagu sahabat, aku punya honest opinion ek - skill breathing yg ko terlebih guna tu telah menyebabkan lagu tu agak annoying dengan bunyi2 breathing tu.

Tapi, berkali2 aku dengar lagu hanya kau yang mampu ni - aku nampak improvement ko. Ko dah pandai letakkan kat mana nak letak breathing yg kuat tu. dan hasilnya dengan actually tone yg normal. speaking nye tone pun ko dah buat lagu ni bakal menggantikan lagu kaer. cuma aku harap ko takkan buntu dalam menjadikan persembahan live ko sepesen je. Aku nak tengok kalau boleh ko create several versions utk certain live performances. dan aku rasa yakin ko memang boleh nyanyi live.

regards.
PsychoMatix
http://psychomatix.wordpress.com

Anonymous said...

Wah Aizat dah kurus....Congrates!!!! Baru la ensem ckit.....

Kobie Vanessa said...

Love dis song!!Syabas Aizat mampu lahirkan lagu yang berkualiti.